Συχνές ερωτήσεις
Για ενδιαφερόμενους / πελάτες
Μέχρι πόσες απαντήσεις / προσφορές μπορώ να δεχτώ;
Ο αριθμός αυτός εξαρτάται από τον βαθμό εκδήλωσης ενδιαφέροντος που δείχνουν οι επαγγελματίες στην αίτησή σας.
Ο μέγιστος αριθμός απαντήσεων / προσφορών που μπορείτε να δεχτείτε είναι 5.
Υπάρχει δέσμευση αποδοχής προσφοράς από τον επαγγελματία;
Δεν υπάρχει δέσμευση αποδοχής προσφοράς και υπηρεσιών από κάποιον επαγγελματία.
Υπάρχει χρέωση για να αιτηθώ προσφορά;
Όχι είναι δωρεάν, δεν υπάρχει χρέωση για να αιτηθείτε προσφορά στο masaz Peristeri .gr
Πόσο θα χρειαστεί να περιμένω για να λάβω τουλάχιστον 1 απάντηση;
Αφού υποβάλλετε την αίτηση προσφοράς για την υπηρεσία μασάζ που χρειάζεστε, ενημερώνονται οι επαγγελματίες φυσιοθεραπευτές / μασέρ με τις απαντήσεις που υποβάλλατε σε αυτή την αίτηση.
Στόχος μας είναι να λάβετε τουλάχιστον μία απάντηση επαγγελματία σε λιγότερο από 24 ώρες, από τη στιγμή της υποβολής.
Ύστερα είναι στον έλεγχο των επαγγελματιών να αξιοποιήσουν τις πληροφορίες σας μέσα στο πιο σύντομο δυνατό χρόνο, στη περίπτωση φυσικά που εκδηλώσουν ενδιαφέρον στην αίτησή σας.
Στατιστικά στο +80% των αιτήσεων, οι επαγγελματίες εκδηλώνουν ενδιαφέρον εντός 24 – 48 ωρών.
Μπορώ να εμπιστευτώ τον επαγγελματία για τις υπηρεσίες του;
Κάνουμε το καλύτερο να συνεργαζόμαστε με αξιόπιστους και έμπειρους επαγγελματίες στο χώρο της φυσιοθεραπείας, μασάζ, υγείας και ευεξίας.
Έχουμε εντάξει επιπλέον ένα σύστημα αξιολόγησης για να ανεβάσουμε ακόμα περισσότερο το επίπεδο ποιότητας και αξιοπιστίας επαγγελματιών.
Αυτό γίνεται από επιβεβαιωμένες παροχές υπηρεσιών μεταξύ ενδιαφερόμενων / πελατών και επαγγελματιών μέσω του site αυτού, εντός δικού μας αποδεδειγμένου “κύκλου” συστήματος οπού ελέγχεται και επιβεβαιώνεται ξεχωριστά κάθε αξιολόγηση χωρίς “ξένα” ή άλλα τρίτα μέσα / sites.
Οι κριτικές γίνονται αποκλειστικά και μόνο από ενδιαφερόμενους / πραγματικούς πελάτες που έχουν λάβει την υπηρεσία αυτή και έχουν συμφωνήσει μέσω του masazPeristeri.gr
Άλλο;
Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εδώ
Για επαγγελματίες μασέρ / φυσιοθεραπευτές
Μέχρι πόσες αιτήσεις ενδιαφερόμενων / πελατών μπορώ να λάβω;
Απεριόριστες, εφόσον δημιουργηθεί αίτηση προσφοράς, σύμφωνα με τις δικές σας προτιμήσεις.
Τις προτιμήσεις αυτές τις ρυθμίζετε εντός του διαχειριστικού του λογαριασμού σας (είδος υπηρεσίας, τρόπος παροχής, διαθεσιμότητα, ..).
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον ενδιαφερόμενο;
Τα στοιχεία επικοινωνίας του ενδιαφερόμενου (email, τηλέφωνο) τα αποκτάτε κάνοντας κλικ στο κουμπί αποκάλυψης στοιχείων επικοινωνίας, που βρίσκεται ορατό στο κάτω μέρος της αίτησής του.
Όταν κάνετε κλικ πάνω στο κουμπί αυτό, η σελίδα ανανεώνεται και εμφανίζονται αυτομάτως τα στοιχεία επικοινωνίας του.
Ύστερα μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ενδιαφερόμενο τηλεφωνικά, μέσω μηνύματος (SMS, viber, whatsapp,..) ή/και γραπτά μέσω email, τις ώρες που δήλωσε ότι τον εξυπηρετούν περισσότερο για επικοινωνία.
Τι είναι τα credits;
Τα credits είναι το μέσον με το οποίο αποκτάτε τα στοιχεία επικοινωνίας ενδιαφερόμενων που σας ενδιαφέρουν. Κάντε κλικ στους παρακάτω σύνδεσμους για να μάθετε περισσότερα:
Πώς μπορώ να αγοράσω credits;
Μπορείτε να αγοράσετε credits μέσω κάρτας (Everypay / Stripe) ή κατάθεσης τραπέζης / ebanking.
Αφού απαντήσω στον ενδιαφερόμενο, τι γίνεται;
Απλά δίνετε λίγο χρόνο στον ενδιαφερόμενο αν επιθυμεί την προσφορά σας και κατ’ επέκταση να ξεκινήσετε την υπηρεσία που επιθυμεί.
Δεν υπάρχει εγγύηση ότι θα γίνει πελάτης σας, σύμφωνα με τους όρους χρήσης και την πολιτική του ιστοτόπου masazperisteri.gr, δεδομένου ότι δεν υπάρχει δέσμευση στον ενδιαφερόμενο να αποδεχτεί τις υπηρεσίες ενός επαγγελματία.
Για να αυξήσετε όμως τις πιθανότητές σας να δεχτούν την υπηρεσία σας, είναι χρήσιμο να έχετε υπόψη τα εξής:
Απάντηση στην αίτηση προσφοράς το συντομότερο δυνατόν. Αφού ενημερωθείτε από εμάς για μια νέα αίτηση προσφοράς κι εφόσον ενδιαφέρεστε για τις πληροφορίες που υπέβαλε ο συγκεκριμένος ενδιαφερόμενος, απαντήστε όσο το δυνατόν συντομότερα, ακόμη και μέσα σε λίγα λεπτά.
Καλέστε τον στο τηλέφωνο σε ώρα που επιθυμεί, σύμφωνα με την αίτησή του.
Έχετε σημαντικό πλεονέκτημα να ξεκινήσετε μαζί του, σε σχέση με το να του απαντήσετε μετά από 1-2 ημέρες ή και περισσότερο.
Αφού συνομιλήσετε, στείλτε του επιπρόσθετα email γραπτώς τη προσφορά σας, μαζί με λίγα λόγια για εσάς.
Να είστε σαφής με ξεκάθαρο λόγο στην απάντησή σας. Να δείξετε στο email σας το link του website σας, εφόσον έχετε, καθώς επίσης τον επαγγελματικό σας σύνδεσμο στο masazperisteri.gr και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. facebook, instagram), εφόσον το επιθυμείτε, για να αποδείξετε ακόμα περισσότερο τον επαγγελματισμό σας και να δείξετε ποιος πραγματικά είστε, τι προσφέρετε και πώς το παρέχετε.
Μια επαγγελματική απάντηση συντελεί ακόμα περισσότερο στο να προκαλέσετε ενδιαφέρον στον εν δυνάμει πελάτη σας κι έτσι να αξιοποιήσετε στο μέγιστο το masazPeristeri.
Σχεδιάσαμε έτσι το προωθητικό μας σύστημα ώστε να είστε κερδισμένος ακόμη και στη σπάνια περίπτωση να αποκτήσετε πελάτη τη +6η φορά, μόλις από την 1η εβδομάδα.
Δείτε εδώ τον υπολογισμό κέρδους σας
Υπάρχει περίπτωση τα στοιχεία να μην είναι αληθή;
Προτού σας ενημερώσουμε για νέα αίτηση προσφοράς, ελέγχουμε το lead (πληροφορίες αίτησης φόρμας και στοιχείων επικοινωνίας ενδιαφερόμενου) για την αξιοπιστία του και την εγκυρότητά του. Κάποια στοιχεία που περιλαμβάνει ο τεχνικός ελέγχος είναι: εγκυρότητα email & τηλεφώνου, ip (blacklist), isp, user agent. Σε κάθε αίτηση προσφοράς περιλαμβάνεται τεχνολογία προστασίας honeypot anti-spam.
Είμαστε ανοικτοί στη σπάνια περίπτωση που υπάρξει οποιαδήποτε εξακρίβωση μη εγκυρότητας email ή/και τηλεφώνου. Σε αυτή τη περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας κι αν διαπιστώσουμε spam/ανεπιθύμητη ενέργεια ή μη εγκυρότητα email, θα σας επιστραφεί το κόστος του lead την ίδια ακριβώς στιγμή. Είναι χρήσιμη η συμβολή σας σε αυτό, σε περίπτωση που διαπιστωθεί τέτοιου είδους ανεπιθύμητη ενέργεια, γιατί ενισχύουμε ακόμα περισσότερο τα φίλτρα προστασίας μας μπλοκάροντας επιπρόσθετες ip διευθύνσεις ή/και μη έγκυρες email διευθύνσεις / τηλέφωνα.
Μέχρι πόσοι επαγγελματίες μπορούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον στην ίδια αίτηση του ενδιαφερόμενου;
Καμμία αίτηση δεν μπορεί να λάβει παραπάνω από 5 απαντήσεις / προσφορές.
Tο όριο ή ο ανώτατος αριθμός εκδήλωσης ενδιαφέροντος επαγγελματιών για την ίδια αίτηση ενδιαφερόμενου είναι 5, για να διατηρηθεί σημαντικό ποσοστό για όλους τους επαγγελματίες να καταλήγουν σε συμφωνία και να αποκτούν κατ’ επέκταση νέους πελάτες.
Στατιστικά το 90% των αιτήσεων λαμβάνουν από 1 έως 3 απαντήσεις.
Άλλο
Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εδώ